Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Katalógus
Betöltés...
A rizottó lehet egyszerű paradicsomos-bazsalikomos, parmezános-vajas,...
Egy hiteles konvertita író - Thomas Merton - és egy kitűnő festő -...
A fenntarthatóság ma már üzleti sikertényező. A globális...
A kötet a magyar filmtörténet egyik fontos úttörője, Janovics Jenő...
A nagysikerű Vidra-mesék és a Fecske-mesék után - amely 2022-ben...
A furcsa fivérek két évtized elmúltával az anyjuk temetésén találkoznak...
Asztalos Miklóst (1899-1986) ma leginkább mint történészt ismerik - ám...
Michael Joseph Quin ír katolikus családban született 1796-ban, apjának...
Rengeteg "hogyan legyünk" könyv van a...
Könyvünkkel szeretnénk segítséget nyújtani az óvodapedagógusok tudatos tervező munkájához, ajánlást tenni az éves tematika összeállítására, a heti tervezésre. Korábbi könyveink (Kerek egy esztendő-sorozat) témáira építve összegyűjtöttük az óvodáinkban használt környezeti témáink kínálatát, melyek kapcsolódnak az évszakokhoz, a jeles, zöld napokhoz, a...
A Pedagógusévkönyv a 2021/2022-es tanévre szól. Mérete: 168 mm x 238 mm. Terjedelme: 168 oldal. Az igényes, tartós kivitelezésű kiadványban helyet kapott a tanév rendje, csengetési és órarend. Emellett tartalmaz osztálynévsort és havi előjegyzést. A tanév napjai heti bontásban szerepelnek. A határidőnapló végén címjegyzék is található, illetve több...
A Bildung (képzés, művelődés) fogalma a 18. század második felétől kezdve a pedagógiai és filozófiai gondolkodásban egyaránt kitüntetett szerepet töltött be német nyelvterületen. E fogalom képes volt néhány alapvető, de egymásnak bizonyos tekintetben ellentmondó törekvésnek, szellemi igénynek az összefogására, melyek a polgárosodó Németországot ebben...
A kötet a magyar neveléstudomány és a filozófia kölcsönviszonyát mutatja be a 19. század elejétől a 20. század második feléig. A tanulmányok egy része szélesebb történeti kontextusba helyezi e kérdést, elsősorban a német pedagógiai és filozófiai gondolkodáshoz fűződő gazdag kapcsolatok kerülnek bemutatásra. A 20. század közepéig a magyar...
A pedagógusok minősítési és előmeneteli rendszerének megújításával új lehetőségek nyíltak meg a magyar köznevelés fejlesztésében. E fejlesztés, valamint az ezt megalapozó kutatások céljai között, különösen a Mester- és Kutatótanár fokozatok kapcsán, az ágazat adaptivitásának és fejlesztőképességének érdemi erősítése is megjelenik. Annak érdekében,...
Ajánljuk e könyvet mindazoknak a kollégáknak, kezdő és gyakorló pedagógusoknak, akik szeretnek, akarnak és tudnak minden napot mássá tenni. Kötetünk gyakorlati segítséget, könnyen megvalósítható ötleteket, hasznos ismereteket nyújt a tanév hétköznapjaiban megbúvó ünnepi alkalmak kibontakoztatásához, a piros betűs ünnepek előkészítéséhez és a hozzájuk...
A tudásgazdaság a gazdaság fejlődésének az a szakasza, amikor az iskolázottság, a kutatás és az innováció válik meghatározó hajtóerővé. Globális iskolázottsági és kutatási, innovációs verseny alakul ki, amelynek meghatározó szereplője és színtere a felsőoktatás. Magyarország mind az innovációs, mind a felsőoktatási iskolázottsági versenyben...
A könyv a szerző egyetemi felsővezetőként és a hazai felsőoktatási ágazat irányítására rálátó országos testületek és szakértői csoportok tagjaként szerzett gyakorlati tapasztalatain, valamint többéves kutatásán alapul. Ahogy a kutatás, a megjelentetni kívánt mű is hiánypótló a magyar tudományban és az oktatásban egyaránt. A hazai jogtudományi...
Miért teljesítenek kimagaslóan a kínai diákok a PISA-felméréseken? Mit érdemes átvenniük Kínától a nyugati iskolarendszereknek? Megőrizhető-e a kritikus gondolkodás és a kreativitás tekintélyelvű tanítási módszerek mellett? Lenora Chu kínai-amerikai újságíró sanghaji óvodába íratja hároméves kisfiát, Rainey-t. Eleinte megdöbbenti az ott...
Könyvünk bemutatja az óvoda lehetőségeit a tudásvágy megalapozásában, ugyanis a tanulási motívumok fejlődése tetten érhető, sőt fejlődésük elősegíthető az óvodai pedagógiai munka során, és ez a fejlődés elvezet majd a tudásvágy kibontakozásához. A tudásvágy kibomlása segítségére lesz az óvodából iskolába lépő gyermeknek. Segítségére lesz azért, mert...
"A Gyermek - Város - Építészet című könyvsorozatunk célja, hogy az épített környezeti nevelés elméletét, módszertanát, valamint gyakorlati alkalmazási lehetőségeit bemutassa a szakmai közönségnek. A gyakorlati szemléletű tudományos és ismeretterjesztő kiadványok segítséget és inspirációt nyújtanak pedagógusoknak, nevelőknek, építészeknek,...
2., átdolgozott, bővített kiadás A Kerek egy esztendő - komplex tevékenységek az óvodai környezeti nevelésben című évszakalapú módszertani könyvsorozatunk az elmúlt években szinte nélkülözhetetlen segítőtársa lett a magyarországi és határon túli óvodapedagógusoknak. Ennek a sorozatnak az új, színes, átdolgozott, kibővített kiadását indítjuk most...
Janusz Korczak munkásságából olyan válogatást kívánunk az Olvasó elé tárni, amely bemutatja a polihisztor Öreg Doktor érdeklődési körébe került tudományterületeket, témákat, azzal a céllal, hogy aki a gyermekneveléssel bármilyen kapcsolatba kerül, találjon segítséget, iránymutatást saját tevékenységéhez - továbbá az, hogy biztassunk mindenkit Janusz...
Az iskolai zaklatas a mai Magyarorszagon is aktualis kerdes, szamos publikacio, kutatas, film dolgozza fel a temat. Ez a konyv iskolai eletbol vett konkret peldakon keresztul mutat be egy olyan uj megkozelitest, amely utmutatokent szolgalhat a pozitiv valtozasok fele. A konyvben ismertetett kutatasi eredmenyek es esetleirasok kulonosen hasznosak es...
"Az olvasó e kötetben - két tanulmányszerű és néhány publicisztikai írás, illetve előadásszöveg mellett - főleg alkalmi írásokat talál; mindezek azonban időrendben egy szellemi vállalkozás - egy "kétlépcsős" iskola(újra)alapítás - történetét is kirajzolják. Ebbe a vállalkozásba s az itt olvasható írásokra alkalmat jelentő helyzetekbe a szerző...
A könyv elsődleges célja, hogy bemutassa azt a folyamatot, amely során az 1868-ban életre hívott polgári iskola képzés nélküli "polgári iskolai tanítóképzése" 1928 és 1947 között egy tanítói oklevélre vagy érettségi vizsgára épülő, négy szakcsoportos, négy évfolyamos, alap- és képesítő vizsgával, gyakorló tanításokkal, kötelező egyetemi...
A Tanítási és tanulási receptkönyv olyan gyakorlati tantermi stratégiákat mutat be, amelyek képessé tesznek bennünket arra, hogy megfeleljünk a különféle tanulási stílusok követelményeinek, ösztönözzük saját kreativitásunkat, színessé tegyük tanítási gyakorlatunkat, kihívások elé állítsuk a tehetségeseket - és a rendbontókat.
A gyermek életében nagy változás történik azzal, hogy óvodás lett. A szűkebb, illetve tágabb családi, baráti környezete mellett egy új közeggel fog találkozni, megismerkedni. Így aztán tágul a világ körülötte, a szocializáció újabb lépcsőjére lép. Más felnőttekkel fogja tölteni napjainak egy részét, és ami nagyon fontos, a többi óvodáskorú...
Mitől "profi" egy tanár? Mitől lehet hatékonyabb az oktatási rendszer? Hogyan válhatna vonzóbbá a tanári pálya? Egyszerű kérdések ezek, pontosabban annak kellene lenniük, de nem azok. Révész Judit mélyre ás: elemzi a magyarországi tanárképzést, annak változatos múltját, és megvizsgálja a jelen normarendszerét, állapotát. Ez a könyv azoknak tartogat...
Közel száz éve annak, hogy Janusz Korczak 1919-ben megalkotta a Hogyan szeressük a gyermeket? című munkáját. 1921-ben pedig a Gyermek a családban című tetralógia is megjelent. Közel száz év! - a tudományos életben egy évszázad igen hosszú idő. Az alapgondolatokat sok-sok követő, újító átdolgozza, s azt vesszük észre, hogy az eredeti állítások...