Kedvezményes ár! Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz Nagyítás

Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz


L' Harmattan Kft.

ISBN: 9789636460310

Állapot: Új

"A holnap analfabétája nem az az ember, aki nem tud olvasni, hanem az, aki nem tanult meg tanulni" - rögzíti Herbert Gerjuoy gondolatait Alvin Toffler (1984, o. 414 saját fordítás). A hároméves (2020-...

Bővebb leírás

Várható szállítás: 2-4 munkanap

2 243 Ft‎

-25% kedvezmény

2 990 Ft‎

Az akció 2024. július 31-ig tart.

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • MPL Futár házhozszállítás: 1890 Ft
  • MPL Postapontra szállítás: 1790 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • MPL Futár házhozszállítás: 2190 Ft
  • MPL Postapontra szállítás: 2090 Ft

Minden 30 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóL' Harmattan Kft.
SorozatMetszéspontok
Kiadás ideje2023
Oldalszám198
BorítóKartonált
Nyelvmagyar

Részletes leírás

"A holnap analfabétája nem az az ember, aki nem tud olvasni, hanem az, aki nem tanult meg tanulni" - rögzíti Herbert Gerjuoy gondolatait Alvin Toffler (1984, o. 414 saját fordítás). A hároméves (2020-2023) kutatási projekt a Nemzeti Kutatási Fejlesztési és Innovációs alapból biztosított támogatással, az OTKA-PD (134206) pályázati program finanszírozásában valósult meg. A kutatási terv 2019 decemberében készült, 2020 márciusában pedig a COVID-19 járvány következtében a magyar oktatási rendszer veszélyhelyzeti távolléti oktatásra állt át, az intézmények, a fizikai tanulási terek bezárták kapuikat. Ebben a sokkszerű helyzetben, 2020 novemberében indult a kutatási projekt. Hasonló felforgató hatásként érte az oktatást 2022 végén a mesterséges intelligencia megoldások robbanásszerű fejlődése. Mindezek alapján a tanulmány nem csak tartalmában foglalkozik a rugalmas alkalmazkodással, hanem aktív példája is annak. Vajon digitális pedagógiai innovációnak számít-e, ha a pedagógus az írásvetítő fóliái helyett PowerPoint prezentációban készíti el a diákat? Változik-e érdemben a pedagógiai gyakorlat, ha a pedagógus a hagyományos fekete tábla helyett interaktív táblán ír? Kötetünkben arra keressük a választ, hogy a magyar oktatási rendszer szereplői (köznevelés, pedagógusképzés) hogyan alkalmazkodnak a digitális transzformáció kihívásaihoz egyéni és szervezeti szinten, hogyan változik a gyakorlatuk, vagyis képesek-e "elfelejteni" a korábbi gyakorlatot és újratanulni a digitális eszközök nyújtotta pedagógiai lehetőségeket.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

Horváth László: Az oktatási szektor alkalmazkodása a digitális transzformáció kihívásaihoz

"A holnap analfabétája nem az az ember, aki nem tud olvasni, hanem az, aki nem tanult meg tanulni" - rögzíti Herbert Gerjuoy gondolatait Alvin Toffler (1984, o. 414 saját fordítás). A hároméves (2020-...