A vásárló a rendelés leadásakor az alábbi szállítási módok közül választhat:

Személyes átvétel Székesfehérváron

Mivel kiskereskedelmi üzletet nem üzemeltetünk, ezért személyes átvételére csak külön időpont egyeztetés után van lehetőség Székesfehérváron.
A csomag összeállítása után felvesszük a kapcsolatot a vásárlóval és e-mailban jelezzük hogy pontosan hol és milyen időintervallumban vehető át a rendelés.

Személyes átvétel kizárólag előre történő fizetéssel lehetséges. Helyszíni készpénzes vagy bankkártyás fizetésre nincs lehetőség.

Személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

GLS Futárszolgálat Házhozszállítás

A házhoz szállítást Magyarország területén a General Logistics Systems, röviden GLS Futárszolgálaton keresztül is biztosítjuk.  A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítjük vásárlóinkat a csomag feladásáról.

A házhoz szállítás díja: 1890 Ft

Utánvétel kezelési díja: 300 Ft

30000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén nincs házhoz szállítási és utánvétel kezelési díj sem, a kiszállítás ingyenes!

A kiszállítás általában a feladást követő napon 8 és 17 óra között történik. Kérünk mindenkit, hogy olyan címet és elérhetőséget adjon meg, ahol, illetve amin akár munkaidőben is el tudják érni.

MPL Futárszolgálat Házhozszállítás

A házhoz szállítást Magyarország területén a Magyar Posta Logisztika Futárszolgálaton keresztül is választható.  A kiszállítás előtti napon e-mailben értesítjük vásárlóinkat a csomag feladásáról.

A házhoz szállítás díja: 1990 Ft

Utánvétel kezelési díja: 300 Ft

30000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén nincs házhoz szállítási és utánvétel kezelési díj sem, a kiszállítás ingyenes!

A kiszállítás általában a feladást követő napon 8 és 17 óra között történik. Kérünk mindenkit, hogy olyan címet és elérhetőséget adjon meg, ahol, illetve amin akár munkaidőben is el tudják érni.

Az arra vonatkozó kéréseket, hogy a nap mely szakában történjen a kiszállítás, sajnos nem tudjuk teljesíteni, mivel a futárszolgálat tőlünk független és ilyen jellegű opciót nem kínálnak.

A futár kétszer kísérli meg kézbesíteni a csomagot.

Amennyiben a futár nem tudja átadni a csomagot, úgy értesítőt hagy és másnap újra megpróbálja kézbesíteni. Ismételt sikertelen kézbesítés esetén a közeli postahivatalban leadja, ahol további 10 napig van lehetőség átvenni a csomagot.

GLS Csomagpontra és csomagautomatába történő szállítás

A GLS futárszolgálat lehetőséget biztosít úgynevezett csomagpontra és csomagautomatába történő szállítárat. Bárhova is kéred ezek közül a csomagot, mindenhol van lehetőség kártyás fizetésre, illetve a csomagautomatákat kivéve készpénzes fizetésre is. Természetesen, ha rendelés összegét előre kifizetted, akkor ingyen tudod átvenni a csomagot.

GLS Csomagpontra, GLS Csomagautomatába történő szállítás díja: 1790 Ft

Utánvétel kezelési díja: 300 Ft

30000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén nincs szállítási és utánvétel kezelési díj sem, a kiszállítás ingyenes!

Postapontra, Posta Csomagautomatába történő szállítás

Az MPL Magyar Posta Logisztikai futárszolgálat lehetőséget biztosít úgynevezett postapontra történő szállításra. Ilyenek az ország több ezer pontján kihelyezett csomagautomaták, az összes hazai MOL benzinkút, valamint néhány Coop Áruház is. Valamint kérheted csomagod a hozzád legközelebb eső postára is, mint postán maradó küldeményt. Bárhova is kéred ezek közül a csomagot, mindenhol van lehetőség kártyás fizetésre, illetve a csomagautomatákat kivéve készpénzes fizetésre is. Természetesen, ha rendelés összegét előre kifizetted, akkor ingyen tudod átvenni a csomagot.

PostaPontra történő szállítás díja: 1890 Ft

Utánvétel kezelési díja: 300 Ft

30000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén nincs szállítási és utánvétel kezelési díj sem, a kiszállítás ingyenes!

Figyelem!

Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén az oda- és visszaszállítás díja a megrendelőt terheli, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani.

A vásárló köteles átvételkor a csomag sértetlenségét és a termékek darabszámát ellenőrizni és az átvételi elismervényt aláírni. Amennyiben a csomagolás sérült, jegyzőkönyvben kell rögzíteni a hibát.

Az oldalon feltüntetett szállítási határidő minden esetben várható szállítási időt jelent, a tényleges időpont függ a futárszolgálattól is, ezért az ezektől való eltérésért az Eladó felelősséget nem vállal.