Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Katalógus
Betöltés...
E könyv tanulmányai a Kínában honos főbb vallásokat - konfucianizmus,...
Juhász Elődtől azt tanulhattuk meg, hogy van olyan lánc, amelyben jó...
Gregor Ferenc (1926-2008) a szlovák nyelvtudomány, a ma gyar-szlovák...
CHRIS HADFIELD évtizedekig készült az űrrepüléseire, majd csaknem...
Abafi Lajos (eredeti nevén Aigner Lajos; (Nagyjécsa, 1840. február 11. -...
A Szent István Társulat Biblia-kiadási közül a legnagyobb méretű, és a...
A kötet szerzője, Dr. Baktay Ervin (Dunaharaszti, 1890. június 24. -...
A 19. század egyik legnagyobb hatású orvosa volt. Felfedezése anyák...
Az erőszakmentes kommunikáció (EMK) az a feledésbe merült nyelv, amelyen azok az emberek beszélnek, akik törődnek egymással és harmonikus életre vágynak. Rosenberg doktor történetek, példák és párbesz...
Légy Te a profi szakértő A kompetencia, a hozzáértés nem beszél önmagáért. Fel kell hívni rá az emberek figyelmét. Lehetsz a legjobb a világon úgy, hogy senki sem veszi észre. Meg kell mutatnod a tehe...
"Milyennek képzellek el téged, kedves olvasó? Azt képzelem rólad, hogy nap mint nap tapasztalod, mennyire könnyű rábeszélni, és mennyire körülményes és küzdelmes ma meggyőzni embereket - legyenek azok...
"Rendszeresen kapok önöktől kérdéseket, és rájövök: tényleg, az azokban felmerülő problémákról is kellene írnom. Így aztán vettem egy nagy levegőt, és elhatároztam, szülessen meg a Tanácsoskönyv" - ír...
"Humorban nem ismerek tréfát." Karinthy Frigyes szállóigévé vált mondása nemcsak egy szellemes sziporka, hanem nagyon is komoly igazságot fogalmaz meg. A humor segít az emberi kapcsolatok kiépítésében...
A legtöbb ember számára vannak olyan helyzetek, amelyekben kissé bizonytalanul érzi magát amikor belép valahová, ahol csupa idegen arcot lát, egy partira készül, közönség előtt kell előadnia valamit, ...
"Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új te...
Egy nap a történészek majd visszatekintenek erre az időszakra, és csak így fognak rá hivatkozni: VH és VHE - videóhívások kora és a videóhívások előtti kor. 2019-ben a slack, azaz a lazítás kifejezés csak akkor merült fel a munkahelyeden, amikor három napja zsinórban késtél háromnegyed órát, a hangout, azaz búvóhely romantikus együttlétekre utalt, a...
Hogyan vágj bele álmaid megvalósításába? Milyen időbeosztással tudsz hatékonyan elvégezni minden fontos feladatot? Miként élvezheted a kemény munka közben az életed? Hogyan alakítsd ki a karizmatikus vezető képét önmagadról? Akár sokéves tapasztalat van a hátad mögött, akár mostanában indultál el a siker felé vezető úton,...
Hogyan fejezzük ki magunkat úgy, hogy megértsenek? Miért értelmezzük különbözőképpen ugyanazokat az üzeneteket? Hogyan adjunk visszajelzést a másiknak? A közös munka és jóllétünk alapja, hogy ne csak arra figyeljünk oda, amit mondunk, hanem arra is, hogyan közöljük gondolatainkat. A nemzetközileg elismert szerzőpáros ezért bemutatja a legfontosabb...
Az interaktív könyv 2010-es piaci megjelenése hosszú idők óta a képeskönyvtörténet legizgalmasabb és legaggasztóbb eseménye. A meseközvetítés mint tradicionális kommunikációs forma digitális kiterjesztettsége egyrészről ugyanis vonzza és felfedezésre ösztönzi az alkotókat, a felhasználókat és a közvetítőket, másrészről szembesíti hiányosságaival a...
Hogyan ismerjük fel a krízisre utaló előjeleket? Mitől lesz hiteles egy vezető megszólalása a médiában? Miként hasznosítsuk a válsághelyzet tapasztalatait? A súlyos balesetek és természeti katasztrófák, termékvisszahívások és emberi mulasztások nem tesznek jót egy vállalat vagy intézmény hírnevének. A közösségi médiában pedig immár...
GÖRÖG IBOLYA 1987 és 1999 között dolgozott a Miniszterelnöki Hivatal Protokoll Főosztályán. Ezalatt hét miniszterelnököt szolgált, 1992-től pedig protokollfőnökként irányította, szervezte a kormány hivatalos rendezvényeit. Azóta sem pihen: szinte mindennap járja az országot, előadásokat tart protokollról, rendezvényszervezésről és...
Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának kihívást jelent. Olvasható a könyvben sok érdekes márka sztori, új generációs márkák sikerreceptjeinek latolgatása, társadalmi ügyek nyílt és bölcs...