Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Katalógus
Betöltés...
Rigó Máté 1985-ben született Pécsen. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemen,...
ERNA URICSKA is an ESP teacher. She is also a PhD student at the...
Szigorúan vagy engedékenyen? Divatos trendek szerint vagy konzervatívan?...
"Bizonyára nem feltétlenül szükséges gyönyörű helyre utaznunk ahhoz,...
- Légyszi, még egy utolsót! - Na jó, egy rövidet... Ismerős ez a...
Légyszi, még egy utolsót! Na jó, egy rövidet Ismerős ez a párbeszéd az...
Végre itt a tavasz, és hamarosan elérkezik a húsvét is! A húsvéti...
Ez a gyűjtemény főleg kapcsolattörténettel foglalkozik, nem csak angol...
Miért írta meg a szerző e könyvet?...
Ezt a könyvet a változócsillagok megfigyelésének azon szerelmeseinek ajánlom, akik az adatgyűjtés varázsán túl a saját megfigyelési adatainak feldolgozásával, esetleg egyéb adatforrásokban található a...
A régi közmondás szerint: "Amit ma megtehetsz, ne halaszd holnapra." Az igazán gyakorlott fejlesztők pedig ezt tanácsolják: "Amit ma modellezhetsz, ne halaszd holnapra." Minden perc, amit az adatmodel...
Ez a kiadvány olyan, programozási ismeretekkel már rendelkező olvasóknak készült, akik betekintést keresnek a JavaScript és az AJAX világába és ehhez egy egyszerű, érthető kiindulási pontot keresnek. ...
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás. A 'Kezdő hackerek kézikönyve' és a 'Hackertechniká...
Okostelefonos vektorgrafika programozása sokak fantáziáját megmozgatja, számos alkalmazáshoz adhat ötletet, új perspektívát nyithat, pláne, ha egy csipetnyi interakcióval is fel tudjuk ruházni mindezt...
A professzionális szoftvertesztelés iránt érdeklődők nagy haszonnal forgathatják ezt a kiadványt, melynek megírását a szerző több mint 10 éves szakmai tapasztalatai inspirálták. Segítségével megismerk...
Könyvünk bevezeti az érdeklődőket a szövegbányászat és a mesterséges intelligencia társadalomtudományi alkalmazásának speciális problémáiba. Támaszkodva a Sebők Miklós által szerkesztett Kvantitatív s...
Ez a könyv olyan CUDA alapú renderelő algoritmusokat mutat be, melyek segítségével az olvasó 3D-s megjelenítéshez egész képkockasorozatokat rendereltethet "egy nekifutásra", majd jeleníthet meg, több ...
Az amőba típusú játékok egyszerűségüknél fogva közkedveltek, így szinte kínálja magát a lehetőség, hogy leprogramozzunk egy ilyen játékot. A kiadvány klasszikus C nyelven írott algoritmusai garantálják, hogy szinte bármilyen platformra könnyedén átvihetőek legyenek a programkódok. Kevesebb, mint 800 kódsor, Direct2D grafikus megjelenítés,...
Több videokártya használatával drámai módon megnövelhetőek a grafikus renderelés lehetőségei. Ez a könyv bemutatja, hogyan építhetünk magunknak mini renderelő farmot és hogyan programozhatunk egyszerre több CUDA videokártyát olcsón és egyszerűen. A szerző Pegazus elnevezésű függvénygyűjteményével megjeleníthetünk 2D és 3D alakzatokat,...
Az androidos eszközök egyik legizgalmasabb lehetősége, hogy különféle szenzorokkal és nagyon komoly helymeghatározó képességgel rendelkeznek. Ezen lehetőségek programozása egyáltalán nem nehéz, csak tudni kell, hol kezdje az ember. Ez a kiadvány pontosan ebben nyújt segítséget. Utazásunk az Android világába a Kotlin nyelv segítségével...
Ezzel a könyvvel a Windows alacsonyszintű programozása tanulható meg. Egy szempillantás alatt a rendszeren szüntelenül keresztülszáguldó üzenetek között találjuk magunkat és feltárul előttünk az operációs rendszer működésének rejtett logikája, amit a hackerek is tanulmányoznak. A Windows API programozásával bármi megvalósítható, amit élő ember ki tud...
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk! Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett eszközeivel. Ennek a tudásnak a birtokában egyszerre akár 16 darab gamepad állapotát is lekérdezhetjük programjainkban. Bónuszként pedig egy Pong-hoz hasonló retró...
A dupla pufferelés, a pixelszintű alakzatrajzolás és a mélységpuffer rendkívül hatékony grafikus megjelenítést tesznek lehetővé számítógépen, mégis nehéz használható algoritmusokat találni hozzájuk. Ez a kiadvány pontosan erre kínál megoldást. A könyv a Direct2D használatán keresztül mutatja be ezeket a technikákat, melyek segítségével akár túl...
A nyomtatók programozása méltatlanul az egyik leginkább elhanyagolt programozási témakör, annak ellenére, hogy számos potenciális, gyakorlati alkalmazási területe van, gondoljunk csak például a számlázásra! Ez a kiadvány megmutatja, hogyan vezérelhetjük a nyomtatás folyamatát és hogyan nyomtathatunk szövegeket, grafikákat saját programjainkból....
A HTML5 nagyon jó minőségű dinamikus grafikus megjelenítést tesz lehetővé a Canvas objektumán keresztül, melynek segítségével jelentősen növelhető egy weboldal vizuális kifejezőereje, de használatával akár önálló webes játékprogramok, grafikus alkalmazások elkészítése is lehetségessé válik. Ez a könyv a Canvas programozásának elsajátításához nyújt...
Jelen kiadvány a Magyarországon jelenleg kapható legtömörebb ismertető a CUDA platformhoz és a CUDA C programozási nyelvhez. A könyv segítségével rekordidő alatt megtanulható, hogyan programozhatjuk általános feladatokra az NVIDIA videokártyák CUDA magjait. A CUDA technológia egyebek mellett a videojátékipar és a legismertebb mesterséges...
Érdekli az okostelefonos alkalmazásfejlesztés, de nem tudja, hol kezdje? Az Android Studio legújabb verziójával és a Kotlin programozási nyelvvel még laikusok is játszi könnyedséggel megismerkedhetnek az alkalmazásfejlesztés alapjaival és azonnal kipróbálható tudáshoz juthatnak ezzel a kiadvánnyal. A könyv azok számára is tökéletes, akik...
Ez a kiadvány az otthoni térképadatfeldolgozást hozza elérhető közelségbe minden érdeklődő számára. A szabad hozzáférésű térképadatok segítségével jobban megismerhetjük szűkebb, vagy tágabb lakóhelyünket, ráadásul a térképészkedés remekül összekapcsolható más szabadidős elfoglaltságokkal is, például kirándulással, sportolással is.
Ez a könyv azoknak szól, akiknek gyors, azonnal alkalmazható numerikus megoldásokra van szükségük, akár tanulmányaik, akár mindennapi munkájuk során. A könyvben szereplő összes kód a nyelvnek csak a legalapvetőbb - szinte minden klasszikus programnyelvben meglévő - elemeit használja, jól áttekinthető és szükség esetén az olvasó által egyedileg...