Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Katalógus
Betöltés...
Sabina Wurmbrand igaz története a kommunista Kelet-Európából. Ebben a...
"Reményt ad egy olyan világban, amely kísértetiesen hasonlít a...
Cinn, mi történik itt?! Távollétemben Volt professzor egy speciális...
Ez a könyv keresztény reflexió korunk civilizációs gondjaira....
Henryk M. Malak könyve regényes formában követi végig Árpád-házi Szent...
A történet napjainkban játszódik Magyarországon. Társadalmi kritikaként...
Játszódik: 1990 történelmi nyarán, a magyar rendszerváltozás...
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás. A 'Kezdő hackerek kézikönyve' és a 'Hackertechniká...
Okostelefonos vektorgrafika programozása sokak fantáziáját megmozgatja, számos alkalmazáshoz adhat ötletet, új perspektívát nyithat, pláne, ha egy csipetnyi interakcióval is fel tudjuk ruházni mindezt...
A professzionális szoftvertesztelés iránt érdeklődők nagy haszonnal forgathatják ezt a kiadványt, melynek megírását a szerző több mint 10 éves szakmai tapasztalatai inspirálták. Segítségével megismerk...
Könyvünk bevezeti az érdeklődőket a szövegbányászat és a mesterséges intelligencia társadalomtudományi alkalmazásának speciális problémáiba. Támaszkodva a Sebők Miklós által szerkesztett Kvantitatív s...
Ez a könyv olyan CUDA alapú renderelő algoritmusokat mutat be, melyek segítségével az olvasó 3D-s megjelenítéshez egész képkockasorozatokat rendereltethet "egy nekifutásra", majd jeleníthet meg, több ...
Az amőba típusú játékok egyszerűségüknél fogva közkedveltek, így szinte kínálja magát a lehetőség, hogy leprogramozzunk egy ilyen játékot. A kiadvány klasszikus C nyelven írott algoritmusai garantálják, hogy szinte bármilyen platformra könnyedén átvihetőek legyenek a programkódok. Kevesebb, mint 800 kódsor, Direct2D grafikus megjelenítés,...
A Tetris című játékhoz hasonló játékprogramokkal bizonyára sokan találkoztak már. Itt az ideje, hogy készítsünk magunknak egy hasonló működésű játékprogramot! A kiadvány klasszikus C nyelven írott algoritmusai garantálják, hogy szinte bármilyen platformra könnyedén átvihetőek legyenek a programkódok. Mindössze 800 sornyi kód, Direct2D...
A modern számítógépes programozási nyelvek egyik klasszikusa a C nyelv. Aki ezt megtanulja, lényegében bármilyen más, manapság elterjedt programozási nyelvvel boldogulni fog. A C nyelv legalább annyira szerethető, mint annakidején a Commodore BASIC volt, a C azonban napjainkban is igen kedvelt nyelv és a legújabb nyelvek is újra és újra...
Több videokártya használatával drámai módon megnövelhetőek a grafikus renderelés lehetőségei. Ez a könyv bemutatja, hogyan építhetünk magunknak mini renderelő farmot és hogyan programozhatunk egyszerre több CUDA videokártyát olcsón és egyszerűen. A szerző Pegazus elnevezésű függvénygyűjteményével megjeleníthetünk 2D és 3D alakzatokat,...
Az androidos eszközök egyik legizgalmasabb lehetősége, hogy különféle szenzorokkal és nagyon komoly helymeghatározó képességgel rendelkeznek. Ezen lehetőségek programozása egyáltalán nem nehéz, csak tudni kell, hol kezdje az ember. Ez a kiadvány pontosan ebben nyújt segítséget. Utazásunk az Android világába a Kotlin nyelv segítségével...
Ezzel a könyvvel a Windows alacsonyszintű programozása tanulható meg. Egy szempillantás alatt a rendszeren szüntelenül keresztülszáguldó üzenetek között találjuk magunkat és feltárul előttünk az operációs rendszer működésének rejtett logikája, amit a hackerek is tanulmányoznak. A Windows API programozásával bármi megvalósítható, amit élő ember ki tud...
Ez a kiadvány a jelenleg elérhető legtömörebb gyakorlati bevezetést nyújtja a Direct2D programozásába. A Direct2D a DirectX része, így az egyik legmodernebb grafikus API programozására nyílik lehetőség, de a Direct3D-hez képest nagyságrendekkel kevesebb programkód megírásával. Ha az olvasó meglévő alkalmazásait modern megjelenésű grafikával...
A játékvezérlők programozása Windows alatt sokkal egyszerűbb, mint gondolnánk! Ez a kiadvány bemutatja, hogyan kérdezhetjük le játékvezérlők állapotát a Windows SDK alapértelmezett eszközeivel. Ennek a tudásnak a birtokában egyszerre akár 16 darab gamepad állapotát is lekérdezhetjük programjainkban. Bónuszként pedig egy Pong-hoz hasonló retró...
Ez a könyv azoknak szól, akik saját maguk szeretnének kibervédelmi gyakorlószoftvereket készíteni, illetve érdekli őket a rendszerközeli programozás. A 'Kezdő hackerek kézikönyve' és a 'Hackertechnikák' szerzője legújabb könyvében olyan kibervédelmi programok készítésébe ad betekintést, melyeket bárki otthoni körülmények között elkészíthet és...
A dupla pufferelés, a pixelszintű alakzatrajzolás és a mélységpuffer rendkívül hatékony grafikus megjelenítést tesznek lehetővé számítógépen, mégis nehéz használható algoritmusokat találni hozzájuk. Ez a kiadvány pontosan erre kínál megoldást. A könyv a Direct2D használatán keresztül mutatja be ezeket a technikákat, melyek segítségével akár túl...
A nyomtatók programozása méltatlanul az egyik leginkább elhanyagolt programozási témakör, annak ellenére, hogy számos potenciális, gyakorlati alkalmazási területe van, gondoljunk csak például a számlázásra! Ez a kiadvány megmutatja, hogyan vezérelhetjük a nyomtatás folyamatát és hogyan nyomtathatunk szövegeket, grafikákat saját programjainkból....
A HTML5 nagyon jó minőségű dinamikus grafikus megjelenítést tesz lehetővé a Canvas objektumán keresztül, melynek segítségével jelentősen növelhető egy weboldal vizuális kifejezőereje, de használatával akár önálló webes játékprogramok, grafikus alkalmazások elkészítése is lehetségessé válik. Ez a könyv a Canvas programozásának elsajátításához nyújt...
Jelen kiadvány a Magyarországon jelenleg kapható legtömörebb ismertető a CUDA platformhoz és a CUDA C programozási nyelvhez. A könyv segítségével rekordidő alatt megtanulható, hogyan programozhatjuk általános feladatokra az NVIDIA videokártyák CUDA magjait. A CUDA technológia egyebek mellett a videojátékipar és a legismertebb mesterséges...
Érdekli az okostelefonos alkalmazásfejlesztés, de nem tudja, hol kezdje? Az Android Studio legújabb verziójával és a Kotlin programozási nyelvvel még laikusok is játszi könnyedséggel megismerkedhetnek az alkalmazásfejlesztés alapjaival és azonnal kipróbálható tudáshoz juthatnak ezzel a kiadvánnyal. A könyv azok számára is tökéletes, akik...
Ez a kiadvány az otthoni térképadatfeldolgozást hozza elérhető közelségbe minden érdeklődő számára. A szabad hozzáférésű térképadatok segítségével jobban megismerhetjük szűkebb, vagy tágabb lakóhelyünket, ráadásul a térképészkedés remekül összekapcsolható más szabadidős elfoglaltságokkal is, például kirándulással, sportolással is.