Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Katalógus
Betöltés...
Rigó Máté 1985-ben született Pécsen. Az Eötvös Loránd Tudományegyetemen,...
ERNA URICSKA is an ESP teacher. She is also a PhD student at the...
Szigorúan vagy engedékenyen? Divatos trendek szerint vagy konzervatívan?...
"Bizonyára nem feltétlenül szükséges gyönyörű helyre utaznunk ahhoz,...
- Légyszi, még egy utolsót! - Na jó, egy rövidet... Ismerős ez a...
Légyszi, még egy utolsót! Na jó, egy rövidet Ismerős ez a párbeszéd az...
Végre itt a tavasz, és hamarosan elérkezik a húsvét is! A húsvéti...
Ez a gyűjtemény főleg kapcsolattörténettel foglalkozik, nem csak angol...
"Aki ismeri eddigi könyveimet,...
"Naponta rengeteg kisebb-nagyobb döntést kell meghoznunk otthon, a munkahelyünkön, vásárlás, utazás vagy szórakozás közben. Sem időnk, sem energiánk nincs rá, hogy minden alkalommal alaposan és logiku...
A Forgalomterelési mesterfogások azzal a céllal íródott, hogy segítsen a termékeid és szolgáltatásaid hírét kelteni a világban. Mélyen hiszek abban, hogy kizárólag a vállalkozók képesek megváltoztatni...
Miért működik az IKEA-hatás a gyógyszeriparban? Mit tanulhatunk a méhektől a fenntartható üzleti kapcsolatokról? Miként népszerűsíthetjük a márkaépítés módszereivel az adófizetést? Kiszámíthatatlan vi...
A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a cé...
Elkezdtél posztolni a TikTokra, de a videóid nem kapnak annyi lájkot, mint vártad? Ez a zsebkönyv tele van olyanok tanácsaival, akiknek már sikerült milliós követőtábort építeni. Vágj bele te is! TikT...
Írsz termékleírásokat? Cikkeket? Kampány emaileket? Hirdetéseket, szórólapokat, honlap szövegeket, posztokat? Figyelj: Te meg tudod fogalmazni nyersen. Én pedig fel tudom tuningolni, életre kelteni, t...
Ez a könyv útmutatást, gyakorlati tanácsot ad minden kis- és középvállalkozásnak abban, hogy miként érhetnek el olyan médiamegjelenéseket, amelyekre amúgy nem lenne lehetőségük. A médiamegjelenések át...
Liftes fiúból lett a szerző a Magyar Szállodák és Éttermek Szövetségének elnöke. A könyv még sem biográfia, hanem 60 derűs, szórakoztató és mindenképpen tanulságos történettel kutakodás a marketing mű...
"Menyiért adjam? Mennyiért vegyem? Kereskedői és fogyasztói oldalról is kiemelten fontos ez a kérdés! Eladói szempontból a megfelelő árképzés alkalmazása döntően befolyásolja a vállalkozás profitját é...
"A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, nem lehet benne biztos, hogy a malac tiszta-e - vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot." Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a...
Miért van az, hogy egyesek sikeresek, míg mások egyáltalán nem? Miért lehet két ugyanolyan webshopnak akár 35 milliós bevételi különbsége? Hogyan tudod elérni, hogy a képeid lájkok százait zsebeljék be? Hogyan tud az egyik szöveg könnyeket csalni a szemekbe, míg a másikat egy pillanat alatt továbbgörgetik? Miért kattintanak háromszor többen...
Azt gondolod, hogy forgalmi vagy konverziós problémád van? Ez a könyv NEM arról szól, miként tudnál nagyobb forgalmat szerezni a weboldaladra, habár azok az online vállalkozási fogások, amelyeket megosztok veled, minden eddiginél hatványozottabban NAGYOBB forgalmat segítenek elérni. Ez a könyv NEM arról szól, hogyan tudod növelni a konverziót, noha...
Az úgynevezett Pareto elv hihetetlen, jótéteményekkel jár. Sokan hallottak róla, rendszerint 80/20 szabályként, de mostanáig csak megvonták erre a vállukat. Akár marketinges vagy, akár cégtulajdonos, akár sikeres szeretnél lenni, a 80/20 szabályról való töprengés Perry Marshall értelmezésében a legjobb amit ajánlhatunk. Ken McCarthy, az Amarcord...
Minden, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj ezzel magadnak, amennyivel csak elbírsz.
Tedd azt, amit a világ vezető Instagram-stratégája mond, és használd az Instagram nyújtotta lehetőséget a pénzügyi függetlenségedhez!
Fiatalos, lendületes és lényegre törő összeállítás az országmárkák építésének fontosságáról, folyamatáról és korlátairól. Hiánypótló munka, amely a rendszerezett elméleti alapok áttekintése után gyakorlati iránymutatásokat fogalmaz meg a témával elméleti vagy gyakorlati szinten foglalkozók számára. Ajánlom a könyvet mindazoknak, akik szeretik az...
A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával,...
Elméleti és taktikai tanácsok arra vonatkozóan, hogyan hozd ki a legtöbbet a közösségi média jelenlétedből.
A könyvből megtudhatod, hogyan adj el akármit akárkinek a történetmesélés erejével. A vevőszerzés titka a jó sztori. Ez a könyv nemcsak egy tucat sikersztori összefoglalását adja vissza, hanem pontos útmutatóval szolgál, hogyan írj meg egy ütésálló történetet. Minden benne van, amire valaha is szükséged lehet a márkaépítés alapjaitól elkezdve, a...
A digitális korszak számos új lehetőséget és kihívást hozott a reklámügynökségek és ügyfeleik számára. Miles Young az Ogilvy&Mathernél töltött hosszú és sikeres karrierjére alapozva írta meg ezt a nélkülözhetetlen kézikönyvet, amely próbálja elnyomni a digitális korszak "zaját," hogy felhívja a figyelmet néhány alapvető szabályra. A kötet a legújabb...