Nincs termék
Az árak az Áfát tartalmazzák
Katalógus
Betöltés...
E kötet írásai három dologról szólnak: a zenéről, az életről és a kettő...
Az Eszmék a peremvidékről című sorozat 3. része. Juan Posadas, valódi...
Balássy Ádám Miklós monográfiája a jogbölcselet, jogalkotástan és...
Az AI-marketing című könyv egy kincstár a marketingesek számára, tele eszközökkel, konkrét promptokkal és esettanulmányokkal, amelyek segítenek a mesterséges intelligencia alkalmazásában. A könyv …
Merülj el a közösségi média forradalmában, ahol számtalan új platform és trend vár felfedezésre! Ez a könyv átfogó útmutatót nyújt a legújabb social media trendek és oldalak megértéséhez és hatékony …
Mi a szerepe a nyilvános beszéd "három testőrének" az előadásban? Hogyan (ne) készíts diát személyes és online prezentációkhoz? Mit tehetsz, hogy megelőzd a technikai malőröket? Milyen módszerekkel en...
"A szerencse csupán egy hétbetűs szó az üzleti körökben. Nem esik róla említés a céges taggyűléseken; nem szerepel az éves jelentésekben. Nem bukkan fel tanulmányokban, nem képezi workshopok anyagát, ...
Ez a könyv nem csupán egy újabb útmutató, amit megszoktál az elmúlt években. Ez egy forradalmi eszköz, amely elsőként nyújt átfogó, lépésről lépésre vezető utat a sikeres network marketing karrierhez....
A marketingesek és a cégtulajdonosok elkeseredetten küzdenek azért, hogy hatékonyan lépjenek kapcsolatba az ügyfelekkel, de sokszor csak a pénzt pocsékolják. Mert ha nem a megfelelő szavakkal beszélsz...
"Naponta rengeteg kisebb-nagyobb döntést kell meghoznunk otthon, a munkahelyünkön, vásárlás, utazás vagy szórakozás közben. Sem időnk, sem energiánk nincs rá, hogy minden alkalommal alaposan és logiku...
A Forgalomterelési mesterfogások azzal a céllal íródott, hogy segítsen a termékeid és szolgáltatásaid hírét kelteni a világban. Mélyen hiszek abban, hogy kizárólag a vállalkozók képesek megváltoztatni...
A két elismert kommunikációs stratéga átfogó, mégis rendkívül könnyen követhető gyakorlati útmutatót ad a hatékony marketingstratégia tervezéséhez. A folyamat legfontosabb lépéseit bemutató kötet a cé...
Elkezdtél posztolni a TikTokra, de a videóid nem kapnak annyi lájkot, mint vártad? Ez a zsebkönyv tele van olyanok tanácsaival, akiknek már sikerült milliós követőtábort építeni. Vágj bele te is! TikT...
Írsz termékleírásokat? Cikkeket? Kampány emaileket? Hirdetéseket, szórólapokat, honlap szövegeket, posztokat? Figyelj: Te meg tudod fogalmazni nyersen. Én pedig fel tudom tuningolni, életre kelteni, t...
Ez a könyv útmutatást, gyakorlati tanácsot ad minden kis- és középvállalkozásnak abban, hogy miként érhetnek el olyan médiamegjelenéseket, amelyekre amúgy nem lenne lehetőségük. A médiamegjelenések át...
"A kreativitás pont olyan, mint a malacfürdetés. Roppant mocskos meló, aminek nincsenek szabályai. Nincs konkrét kezdete, közepe és vége. Igazi kínlódás, és ha elkészül vele az ember, nem lehet benne biztos, hogy a malac tiszta-e - vagy hogy miért is kezdte egyáltalán fürdetni szerencsétlen állatot." Luke Sullivan sokat látott, régi motorosa a...
Azt gondolod, hogy forgalmi vagy konverziós problémád van? Ez a könyv NEM arról szól, miként tudnál nagyobb forgalmat szerezni a weboldaladra, habár azok az online vállalkozási fogások, amelyeket megosztok veled, minden eddiginél hatványozottabban NAGYOBB forgalmat segítenek elérni. Ez a könyv NEM arról szól, hogyan tudod növelni a konverziót, noha...
Az úgynevezett Pareto elv hihetetlen, jótéteményekkel jár. Sokan hallottak róla, rendszerint 80/20 szabályként, de mostanáig csak megvonták erre a vállukat. Akár marketinges vagy, akár cégtulajdonos, akár sikeres szeretnél lenni, a 80/20 szabályról való töprengés Perry Marshall értelmezésében a legjobb amit ajánlhatunk. Ken McCarthy, az Amarcord...
Minden, amit tudnod kell ahhoz, hogy tökélyre fejleszd a Facebook-hirdetések művészetét, és annyi érdeklődőt és vásárlót generálj ezzel magadnak, amennyivel csak elbírsz.
Tedd azt, amit a világ vezető Instagram-stratégája mond, és használd az Instagram nyújtotta lehetőséget a pénzügyi függetlenségedhez!
A könyv célja közreadni minden lényeges információt, amely a vállalatot, a tervezőt és a csomagolási szakembert segíti abban, hogy a csomagolás hatékony marketingeszközzé válhasson. Részletesen leírja, hogyan kell a csomagolásokat menedzselni, vagyis bemutatja mindazon tevékenységet, amely a csomagolás kialakításával, fejlesztésével, koordinálásával,...
Elméleti és taktikai tanácsok arra vonatkozóan, hogyan hozd ki a legtöbbet a közösségi média jelenlétedből.
A könyvből megtudhatod, hogyan adj el akármit akárkinek a történetmesélés erejével. A vevőszerzés titka a jó sztori. Ez a könyv nemcsak egy tucat sikersztori összefoglalását adja vissza, hanem pontos útmutatóval szolgál, hogyan írj meg egy ütésálló történetet. Minden benne van, amire valaha is szükséged lehet a márkaépítés alapjaitól elkezdve, a...