Kedvezményes ár! Trunk Tamás: Márkák. Sneakerek. Z Generáció Nagyítás

Márkák. Sneakerek. Z Generáció


Magánkiadás

ISBN: 9789631298659

Állapot: Új

Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának kihívást jelent. Olvasható a könyvben sok érdekes márka sztori, új generációs márkák sikerreceptjeinek latolgatása, társadalmi ügyek nyílt és bölcs...

Bővebb leírás

Várható szállítás: 2-4 munkanap

3 000 Ft‎

-25% kedvezmény

4 000 Ft‎

Az akció 2025. január 31-ig tart.

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 1790 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 1790 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 1890 Ft
  • MPL Postapontra: 1890 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 1890 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 1990 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 2090 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 2090 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 2190 Ft
  • MPL Postapontra: 2190 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 2190 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 2290 Ft

Minden 30 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóMagánkiadás
Kiadás ideje2017
Oldalszám180
Súly (g)314
BorítóKeménytáblás
Nyelvmagyar

Részletes leírás

Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt.

A Z generáció elérése sok márkának kihívást jelent. Olvasható a könyvben sok érdekes márka sztori, új generációs márkák sikerreceptjeinek latolgatása, társadalmi ügyek nyílt és bölcs ízlelgetése az ifjúság, Tomi, tehát DABLTY szemszögéből.

"... a felnőttek lassan úgy beszélnek rólunk, mint valami külön fajról. "Z generáció". Mi az idősebbeket nem "Y generáció"-nak, hanem felnőtteknek hívjuk. Emiatt most a könyvemben hivatalosan is átnevezem magunkat "fiatalok"-ra. Jobban hangzik, reálisabb." Írja Trunk Tamás.

Trunk Tamás, Dablty, sok éve sneaker rajongó. A sneaker kultúra, tehát az utcai sportcipők kultúrája több évtizeddel korábban a hip-hop mozgalommal az USA-ból indult, és ma már fiatalok tömegét itt Magyarországon is összeköti. Kik a sneakerheadek, mi az a resell, és hogy néz ki egy campelés, tehát "utcán alvás egy bolt előtt" ? A könyv betekintést ad ebbe az érdekes világba is.

A Sneaker, Márkák, Z Generáció című könyv inspiráló, könnyed, jövőbe tekintő és őszinte olyasmány egyszerre mindarról, ami körülvesz minket.

Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt.

A Z generáció elérése sok márkának kihívást jelent. Olvasható a könyvben sok érdekes márka sztori, új generációs márkák sikerreceptjeinek latolgatása, társadalmi ügyek nyílt és bölcs ízlelgetése az ifjúság, Tomi, tehát DABLTY szemszögéből.

"... a felnőttek lassan úgy beszélnek rólunk, mint valami külön fajról. "Z generáció". Mi az idősebbeket nem "Y generáció"-nak, hanem felnőtteknek hívjuk. Emiatt most a könyvemben hivatalosan is átnevezem magunkat "fiatalok"-ra. Jobban hangzik, reálisabb." Írja Trunk Tamás.

Trunk Tamás, Dablty, sok éve sneaker rajongó. A sneaker kultúra, tehát az utcai sportcipők kultúrája több évtizeddel korábban a hip-hop mozgalommal az USA-ból indult, és ma már fiatalok tömegét itt Magyarországon is összeköti. Kik a sneakerheadek, mi az a resell, és hogy néz ki egy campelés, tehát "utcán alvás egy bolt előtt" ? A könyv betekintést ad ebbe az érdekes világba is.

A Sneaker, Márkák, Z Generáció című könyv inspiráló, jövőbe tekintő, és őszinte olyasmány minden generációnak.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Trunk Tamás: Márkák. Sneakerek. Z Generáció

Trunk Tamás: Márkák. Sneakerek. Z Generáció

Ez a könyv egyszerre szól felnőtteknek, márkák vezetőinek, szülőknek, mint ahogy tinédzsereknek és sneaker-, tehát utcai tornacipő-rajongóknak egyaránt. A Z generáció elérése sok márkának kihívást jelent. Olvasható a könyvben sok érdekes márka sztori, új generációs márkák sikerreceptjeinek latolgatása, társadalmi ügyek nyílt és bölcs...