Kedvezményes ár! Károlyi László: Crenchmarking Nagyítás

Crenchmarking


Kossuth Kiadó

ISBN: 9789630995030

Állapot: Új

A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az...

Bővebb leírás

Jelenleg nem rendelhető

2 993 Ft‎

-25% kedvezmény

3 990 Ft‎

Az akció 2025. április 30-ig tart.

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 1890 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 1890 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 1990 Ft
  • MPL Postapontra: 1890 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 1890 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 1990 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 2190 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 2190 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 2290 Ft
  • MPL Postapontra: 2190 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 2190 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 2290 Ft

Minden 30 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóKossuth Kiadó
Kiadás ideje2019
Oldalszám199
Súly (g)274
BorítóFüles, kartonált
Nyelvmagyar

Részletes leírás

A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés.
A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az együttműködést segítő és gátló tényezőket. Figyeljünk arra, hogy egymást erősítő élmény és érzelmi kötődés alakuljon ki az emberekben. Szervezzünk kreativitásösztönző programokat. Keressük a legjobb megoldásokat, de legyünk tisztában az erőforrásainkkal. Legyenek terveink és mérhető céljaink. Tudjuk, hogy ki, mit, mikorra, hogyan, mennyiért és kivel. És mindig figyeljünk a kockázatokra.
A Crenchmarking szemlélet alkalmazása lehetővé teszi, hogy a korábbi tapasztalatokat, meglévő, akár más üzleti szegmensből átemelt megoldást ötvözzünk új, kreatív elképzelésekkel, ezeket gyorsan és kisebb erőforrásigénnyel megvalósítsuk, és mégis a vevő számára új, a konkurencia számára meglepő megoldások születhessenek.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Károlyi László: Crenchmarking

Károlyi László: Crenchmarking

A Crenchmarking olyan üzleti logika, amellyel gyors és látványos eredmény érhető el, mert az újdonság és meglepetés erejével hat az üzleti partnerekre, így rövid távon garantált a dinamikus profitábilis növekedés. A Crenchmarking szemlélet kialakításához fontos, hogy tájékozottak, jól informáltak legyünk. Ismerjük önmagunkat és csapatunkat, az...