Kedvezményes ár! John Holt: Túlélés vagy tanulás? - Iskolai kudarcok új megvilágításban Nagyítás

Túlélés vagy tanulás? - Iskolai kudarcok új megvilágításban


Oriold és Társai Kft.

ISBN: 9786155981760

Állapot: Új

Az 1991-es Gondolat Kiadónál megjelent magyar nyelvű kiadás átdolgozott kiadása. A kisgyerekeket nagyon érdekli a nagyvilág, tudásszomjuk szinte végtelen. Ez az energia az iskoláskorban sem vész el, c...

Bővebb leírás

Várható szállítás: 2-4 munkanap

2 400 Ft‎

-25% kedvezmény

3 200 Ft‎

Az akció 2025. június 30-ig tart.

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 1890 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 1890 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 1990 Ft
  • MPL Postapontra: 1890 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 1890 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 1990 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 2190 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 2190 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 2290 Ft
  • MPL Postapontra: 2190 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 2190 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 2290 Ft

Minden 30 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóOriold és Társai Kft.
Kiadás ideje2023
Oldalszám253
Súly (g)306
BorítóPuhatáblás
Nyelvmagyar

Részletes leírás

Az 1991-es Gondolat Kiadónál megjelent magyar nyelvű kiadás átdolgozott kiadása. A kisgyerekeket nagyon érdekli a nagyvilág, tudásszomjuk szinte végtelen. Ez az energia az iskoláskorban sem vész el, csak átalakul. Sok gyerek számára az iskolában a túlélés, a ku­darckerülés lesz a fő cél, nem pedig a kíváncsiság kielégítése. De miért jelent kudarcélményt sok gyerek számára az iskola? Mi az oka, hogy rengeteg gyerek unatkozik, feszeng, retteg az órákon, és alig tanul valamit? Mi történik valójában az osz­tályteremben? Hogy lesz az egyik gyerekből "jó", a másikból pedig "rossz tanuló"? Mi jár a gyerekek és a tanár fejében? Miért nem tudják a tanulók kibontakoztatni a képességeiket? Az amerikai John Holt (1927-85) egész tanári pályáján, és később, a radikális iskolareform egyik fő képviselőjeként ezek­re a kérdésekre próbált választ találni. Megfigyelései alapján arra a következtetésre jutott, hogy a hiba nem a gyerekekben, hanem a rendszer sajátosságaiban van. Így az iskola gyakran nem segíti a gyerekek intellektuális fejlődését, hanem - még kimondani is nehéz - egyenesen elbutítja őket. Ráadásul nem csupán a bukdácsoló gyerekek vallanak kudar­cot, hanem a közepes, jó és jeles tanulók túlnyomó többsége is, legalábbis abban az értelemben, hogy szellemi és kreatív képességeiknek csupán egy töredékét tudják kiaknázni, fruszt­ráltak, nem lelnek örömet a tanulásban. Ha Holt könyve segítségével megértjük, mi is történik a tan­teremben, akkor új utakon indulhatunk el, és talán közelebb jutunk a megoldáshoz is.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

John Holt: Túlélés vagy tanulás? - Iskolai kudarcok új megvilágításban

John Holt: Túlélés vagy tanulás? - Iskolai kudarcok új megvilágításban

Az 1991-es Gondolat Kiadónál megjelent magyar nyelvű kiadás átdolgozott kiadása. A kisgyerekeket nagyon érdekli a nagyvilág, tudásszomjuk szinte végtelen. Ez az energia az iskoláskorban sem vész el, c...