Kedvezményes ár! Fizel Natasa: A magyar polgári iskolai tanárképzés története (1868-1947) - Esély az együttműködésre - professzionalizáció és ... Nagyítás

A magyar polgári iskolai tanárképzés története (1868-1947) - Esély az együttműködésre - professzionalizáció és ...


Gondolat Kiadó

ISBN: 9789636938857

Állapot: Új

A könyv elsődleges célja, hogy bemutassa azt a folyamatot, amely során az 1868-ban életre hívott polgári iskola képzés nélküli "polgári iskolai tanítóképzése" 1928 és 1947 között egy tanítói oklevélre vagy érettségi vizsgára épülő, négy szakcsoportos, négy évfolyamos, alap- és képesítő vizsgával, gyakorló tanításokkal, kötelező egyetemi...

Bővebb leírás

Várható szállítás: 2-4 munkanap

3 375 Ft‎

-25% kedvezmény

4 500 Ft‎

Az akció 2025. április 30-ig tart.

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 1890 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 1890 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 1990 Ft
  • MPL Postapontra: 1890 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 1890 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 1990 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 2190 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 2190 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 2290 Ft
  • MPL Postapontra: 2190 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 2190 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 2290 Ft

Minden 30 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóGondolat Kiadó
Kiadás ideje2018
Oldalszám355
Súly (g)516
BorítóKeménytáblás
Nyelvmagyar

Részletes leírás

A könyv elsődleges célja, hogy bemutassa azt a folyamatot, amely során az 1868-ban életre hívott polgári iskola képzés nélküli "polgári iskolai tanítóképzése" 1928 és 1947 között egy tanítói oklevélre vagy érettségi vizsgára épülő, négy szakcsoportos, négy évfolyamos, alap- és képesítő vizsgával, gyakorló tanításokkal, kötelező egyetemi áthallgatással kiegészített főiskolai képzéssé vált.
A könyv első részében a szerző bemutatja a professziódiskurzus eddigi eredményeit, vizsgálati területeit, megalkotott modelljeit, és kiválasztja azokat a sablonokat, amelyek segítségével a polgári iskola pedagógusainak professzionalizációs folyamata bemutatható. A második részben kitér a polgári iskola mint iskolatípus életre hívásának körülményeire, és bemutatja azt a társadalmi igényt, amely előbb német nyelvterületen, majd hazánkban is a polgári iskola megszületéséhez vezetett.
A könyv harmadik és egyben fő témaköre a polgári iskola pedagógusai képzésének vizsgálata a professzionalizációs folyamat rekonstruálása céljából, kiemelten tanulmányozva a polgári iskolai tanárképzés szegedi, egyetemmel kooperált időszakát mind a szervezeti, mind a szakmai, oktatói, mind pedig a hallgatói szinteken.

Fizel Natasa neveléstörténész, a neveléstudomány doktora. 2009 óta tanít a Szegedi Tudományegyetem Juhász Gyula Pedagógusképző Karán, számos neveléstörténeti tanulmány szerzője és tanulmánykötet szerkesztője.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Fizel Natasa: A magyar polgári iskolai tanárképzés története (1868-1947) - Esély az együttműködésre - professzionalizáció és ...

Fizel Natasa: A magyar polgári iskolai tanárképzés története (1868-1947) - Esély az együttműködésre - professzionalizáció és ...

A könyv elsődleges célja, hogy bemutassa azt a folyamatot, amely során az 1868-ban életre hívott polgári iskola képzés nélküli "polgári iskolai tanítóképzése" 1928 és 1947 között egy tanítói oklevélre vagy érettségi vizsgára épülő, négy szakcsoportos, négy évfolyamos, alap- és képesítő vizsgával, gyakorló tanításokkal, kötelező egyetemi...