Kedvezményes ár! Nyelv-ész 2. - LDI239 - Nyelvtani feladatok 4. osztály - MiniLÜK Nagyítás

Nyelv-ész 2. - LDI239 - Nyelvtani feladatok 4. osztály - MiniLÜK


Móra Ferenc Ifjúsági Könyvkiadó Zrt

ISBN: 9789634862253

Állapot: Új

A füzetben található játékos, önkifejező gyakorlatok, melyek a 4. osztályos második féléves nyelvtani anyagot dolgozzák fel, lehetőséget teremtenek a nyelvi tudatosság, a kreativitás, az árnyalt önkifejezés, a másik megértésének igényére, a képességek fejlesztésére. Erre a fejlesztési folyamatra épülhet majd a továbbiakban az anyanyelvi és az...

Bővebb leírás

Jelenleg nem rendelhető

1 049 Ft‎

-25% kedvezmény

1 399 Ft‎

Az akció 2025. április 30-ig tart.

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 1890 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 1890 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 1990 Ft
  • MPL Postapontra: 1890 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 1890 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 1990 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • GLS Csomagpontra: 2190 Ft
  • GLS Csomagautomatába: 2190 Ft
  • GLS Futár házhozszállítás: 2290 Ft
  • MPL Postapontra: 2190 Ft
  • MPL Csomagautomatába: 2190 Ft
  • MPL Futár házhozszállítás: 2290 Ft

Minden 30 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóMóra Ferenc Ifjúsági Könyvkiadó Zrt
SorozatMini Lük
Kiadás ideje2019
Oldalszám25
Súly (g)80
BorítóIrkafűzött
Nyelvmagyar

Részletes leírás

A füzetben található játékos, önkifejező gyakorlatok, melyek a 4. osztályos második féléves nyelvtani anyagot dolgozzák fel, lehetőséget teremtenek a nyelvi tudatosság, a kreativitás, az árnyalt önkifejezés, a másik megértésének igényére, a képességek fejlesztésére. Erre a fejlesztési folyamatra épülhet majd a továbbiakban az anyanyelvi és az irodalmi kultúra megismertetése. Az önálló tanulás képességének kialakítása az olvasás-szövegértés képességének fejlesztésébe ágyazva az ismeretszerző képességek intenzív fejlesztését szolgálja. Fontos a tanulási szokások és technikák tanulása, a különféle források és azok használatának, az információszerzés lehetőségeinek és korlátainak megismerése, a szelekció, az összehasonlítás és a kritikai feldolgozás képességének fejlesztése. A tapasztalati megalapozottságú, elemi szintű grammatikai ismeretek megszerzésével elkezdődik a tudatos nyelvszemlélet kialakulásának folyamata. Fejlődésnek indul a nyelvi kifejezésre irányuló figyelem, az önértékelő képesség, a kritikai érzék és az igényes, változatos és kifejező nyelvhasználatra való törekvés különféle kommunikációs helyzetekben.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Nyelv-ész 2. - LDI239 - Nyelvtani feladatok 4. osztály - MiniLÜK

Nyelv-ész 2. - LDI239 - Nyelvtani feladatok 4. osztály - MiniLÜK

A füzetben található játékos, önkifejező gyakorlatok, melyek a 4. osztályos második féléves nyelvtani anyagot dolgozzák fel, lehetőséget teremtenek a nyelvi tudatosság, a kreativitás, az árnyalt önkifejezés, a másik megértésének igényére, a képességek fejlesztésére. Erre a fejlesztési folyamatra épülhet majd a továbbiakban az anyanyelvi és az...