Kedvezményes ár! Gyenei Melinda: Tanulási zavarok korrekciója a tanórákon - Iskolapszichológia 21. Nagyítás

Tanulási zavarok korrekciója a tanórákon - Iskolapszichológia 21.


ELTE Eötvös Kiadó

ISBN: 9789634463191

Állapot: Új

Az iskolakezdésnél alapvető fontosságú a gyermekek pszichikai alkalmassága, mely a tanulási képességeket meghatározó percepciós és perceptuomotoros funkciók fejlettségével mutat szoros összefüggést. A problémakör átfogó kutatási eredményei szerint a tanulási zavarok fő oka e funkciók egyenetlen fejlődése, hiányos működése. A tanulási zavarral küzdő...

Bővebb leírás

Jelenleg nem rendelhető

900 Ft‎

-25% kedvezmény

1 200 Ft‎

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • GLS Futár házhozszállítás: 990 Ft
  • GLS Csomagpontra szállítás: 890 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • GLS Futár házhozszállítás: 1290 Ft
  • GLS Csomagpontra szállítás: 1190 Ft

Minden 15 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóELTE Eötvös Kiadó
Kiadás ideje2004
Oldalszám52
Súly (g)76
BorítóPuhatáblás
Nyelvmagyar

Részletes leírás

Az iskolakezdésnél alapvető fontosságú a gyermekek pszichikai alkalmassága, mely a tanulási képességeket meghatározó percepciós és perceptuomotoros funkciók fejlettségével mutat szoros összefüggést. A problémakör átfogó kutatási eredményei szerint a tanulási zavarok fő oka e funkciók egyenetlen fejlődése, hiányos működése. A tanulási zavarral küzdő tanulóknál az iskolába lépést követően is fennálló funkciózavarok, kiesések okozzák a teljesítményproblémát. Bár a fejlesztés optimális időszaka az óvodáskorra esik, feltétlenül szükséges a beiskolázott gyerekek szűrése, és az egyes funkciókban való lemaradások, fejlődési egyenetlenségek kompenzálása. Egyéves pszichológiai fejlesztést végeztünk a kisiskoláskori tanulási zavarok korrekciója céljából az általános iskola első osztályában. A fejlesztés során olyan tanulási környezetet kívántunk teremteni, mely a mindennapi pedagógiai munka során biztosít lehetőséget a perceptuális és a perceptuomotoros funkciók begyakorlására. A tanulási zavarok szűrése és a fejlesztés módszertani kialakításában Porkolábné Dr. Balogh Katalin kutatási eredményeire támaszkodtunk.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Gyenei Melinda: Tanulási zavarok korrekciója a tanórákon - Iskolapszichológia 21.

Gyenei Melinda: Tanulási zavarok korrekciója a tanórákon - Iskolapszichológia 21.

Az iskolakezdésnél alapvető fontosságú a gyermekek pszichikai alkalmassága, mely a tanulási képességeket meghatározó percepciós és perceptuomotoros funkciók fejlettségével mutat szoros összefüggést. A problémakör átfogó kutatási eredményei szerint a tanulási zavarok fő oka e funkciók egyenetlen fejlődése, hiányos működése. A tanulási zavarral küzdő...