Új Kedvezményes ár! Jodie Cook: Instagram - A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya Nagyítás

Instagram - A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya


ISBN: 9789635093212

Állapot: Kiadás alatt

"Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új te...

Bővebb leírás

Várható megjelenés: 2021. szeptember 28.

4 496 Ft‎

-25% kedvezmény

5 995 Ft‎

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • MPL Futár házhozszállítás: 1090 Ft
  • MPL Postapontra szállítás: 890 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • MPL Futár házhozszállítás: 1390 Ft
  • MPL Postapontra szállítás: 1190 Ft

Minden 15 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Részletes leírás

"Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új termékeket ezen a platformon. De hogyan kell hatékonyan használni? Jodie Cook közösségimédia-szakértő világossá és könnyen érthetővé teszi, ami elsőre bonyolultnak tűnhet: 125 szabályt fogalmaz meg, egyszerűen kezelhető és hatásos eszközzé téve így az Instagramot. Jodie végigmegy az üzleti profil működtetésének minden aspektusán - stratégia, tartalom, közösség, növekedés -, és átadja a leglényegesebb tudnivalókat, hogy te is úgy használhasd a digitális marketing eszközeit, akár egy szakértő, vállalkozásod méretétől függetlenül. Tanuld meg, hogyan tervezd meg a posztjaidat; hogyan találd meg a megfelelő hangvételt; hogyan azonosítsd a különféle trendeket; hogyan építs fel egy kampányt; hogyan tedd interaktívvá a felületet. Tervezd meg saját egyedi stratégiádat, legyen szó bármilyen üzleti vállalkozásról. Építsd be tudásodba a sikeres Instagram-használók ismereteit és Jodie nemzetközi márkákkal, celebekkel és kis vállalkozásokkal folytatott együttműködéseinek tapasztalatait. Olvasd úgy ezt a könyvet, mint egy útmutatót, mely lépésről lépésre bemutatja, mit is kell tenned. Akár azért veszed kézbe a könyvet, mert teljesen kezdő vagy, akár azért, mert kevés az időd, vagy mert fejlődni szeretnél, hasznosabb és átláthatóbb kézikönyvet aligha találsz közösségimédia-marketing témában.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Jodie Cook: Instagram - A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya

Jodie Cook: Instagram - A brand-, az üzlet- és a közösségépítés 125 szabálya

"Kötelező mindenkinek, aki szeretné komolyan venni az Instagramot." (Alex Woods, Forbes) Az Instagram elengedhetetlen felület minden üzleti vállalkozás számára. A vásárlók 60 százaléka fedez fel új te...