Kedvezményes ár! Trunk Tamás: Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában Nagyítás

Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában


Magánkiadás

ISBN: 9786150093925

Állapot: Új

Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait...

Bővebb leírás

Várható szállítás: 2-4 munkanap

3 000 Ft‎

-25% kedvezmény

4 000 Ft‎

Szállítási költségek:

Banki átutalással vagy bankkártyával fizetve:

  • MPL Futár házhozszállítás: 1090 Ft
  • MPL Postapontra szállítás: 890 Ft

Utánvéttel fizetve:

  • MPL Futár házhozszállítás: 1390 Ft
  • MPL Postapontra szállítás: 1190 Ft

Minden 15 000 Ft-ot meghaladó rendelés esetén a szállítás ingyenes!

Székesfehérvári személyes átvétel esetén nincs szállítási költség.

Hozzáad a kívánságlistához

Kiadvány adatlapja

KiadóMagánkiadás
Kiadás ideje2020
Oldalszám383
Súly (g)650
BorítóKeménytáblás
Nyelvmagyar

Részletes leírás

Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait olvashatjuk, hanem távoli országokba visz minket, hogy beleláthassunk akár Szaud-Arábia, Dél-Afrika. Kína, vagy a Maldív-Szigetek fiataljainak gondolataiba.

Tanulhatunk-e a közösségi média időszakának első világjárványából, mi is van ezzel a sokat emlegetett generációs szakadékkal, hogyan építsük márkánkat a jó irányába, és miért fontos az életünkben, vagy akár márkánk életében a purpose? Erről ír Tomi ebben a színes történetekkel, és érzetekkel második könyvében.

Vélemények

Jelenleg nincsenek olvasói vélemények

Olvasta már? Írja meg véleményét!

Trunk Tamás: Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában

Trunk Tamás: Kintsugi - A márkák hivatása - Az első járvány a közösségi média korában

Személyes történet, trendi marketing szakkönyv, vagy körkép a Z generációról? Egyszerre mindhárom. Trunk Tomi Dablty megmutatja, hogy ebben sem szabad kategóriákban és előítéletekben gondolkodni. A 17 éves szerző immár második könyvével kilép a sneakerek világából, és kaput nyit az új generáció márkáinak univerzuma felé. Nemcsak saját gondolatait...